Manuál pro převzetí zásilek

Převzetí zboží od přepravní společnosti

Převzetí zboží od přepravní společnosti je nutné věnovat velkou pozornost.

1. zboží je předáno v pořádku - nepoškozený karton, nepoškozené zboží -

- do přepravního listu potvrdíte svým podpisem a datem převzetí "převzal bez výhrad".

 

2. zboží je předáváno v poškozeném obalu (promáčkliny na kartonu atd.)

- požádáte řidiče, zda můžete zboží rozbalit a zkontrolovat - pokud vám to povolí a po rozbalení

zjistíte nepoškozený výrobek (zkontrolujte i vnitřní část např.chladničky) - tak potvrdíte

řidiči v přepravním listu převzetí.

Pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, pak je velice nutné napsat do přepravního

listu - v místě, kde potvrzujete převzetí: "Nepřevzato z důvodu - pod poškozeným obalem

poškozený výrobek"! Zápis tímto způsobem je velice nutný! - a zavoláte na tel.linku +420 326 991 512, že jste odmítly převzít poškozené zboží a chcete poslat nové.

 

3. zboží je předáváno v poškozeném obalu a řidič vám nepovolí zboží rozbalit.

Pak je nutné do přepravního listu napsat: "Převzato s výhradou - poškozený obal".

Pokud pak po rozbalení zjistíte poškození výrobku, je nutné domluvit se s prodejcem, zda si zboží ponecháte a chcete poskytnout slevu - pak je nutné doložit

níže uvedené fotografie v bodu 4, nebo zda chcete, aby si přepravní společnost poškozené zboží

odvezla a vám bylo posláno nové.

 

4. karton na zboží byl poškozen tak malým způsobem, že bylo možné si při převzetí poškození kartonu nevšimnout - zboží jste proto převzali a potvrdili převzetí bez výhrad.

V tomto případě je možné do 2 pracovních dnů reklamovat tzv. skrytou vadu.

Pro reklamaci "skryté vady" u přepravní služby je nutné doložit několik přesných fotografií:

1. fotku celého výrobku

2. fotku poškozeného místa

3. fotku obalu v místě poškození – VELMI DŮLEŽITÉ – nejlépe postavit

     karton vedle výrobku a přesně tak jak je zabalená (front – atd.), aby bylo

     zřejmé, že poškození kartonu bylo tak malé, že se dalo při přebírání přehlédnout!

     Pokud je obal při přebírání zjevně poškozen a přesto bylo podepsáno „převzal bez výhrad“,

     tak pak toto poškození nelze reklamovat!

4. Fotku obalu – etiketu od výrobce s označením modelu

5. fotku štítku přepravní služby na níž je patrné číslo přepravy

6. fotku kartonu na níž jsou na kartonu přepravní značky: neklopit, křehké atd. – je to na každém

kartonu - značky v řadě.

7. fotku vnitřních částí obalu: igelit, vnitřní polystyrenová výplň (před dveřmi), vnitřní kartony -

stačí, když toto položíte na zem a vyfotíte.

Tyto fotky je nutné doložit pro reklamaci !

 

5. V jiných případech je nutné před stvrzením převzetí kontaktovat společnost Smartelektro.cz na tel.čísle +420 326991512, +420 733417010

 

Pokud při přebírání zboží od přepravních společností nedodržíte tyto základní postupy, tak pak následná reklamace nemůže být uznána.

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: