Prodloužená záruka

 

Pojištění prodloužené záruky

Férové pojištění prodloužené záruky až na 5 let

Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.

Klíčové vlastnosti PPZ:

  • Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako zákonná záruka výrobce.

  • Plynule navazuje na zákonnou záruku.

  • Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců

  • Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.

  • Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.

  • Zaplatíme za Vás náklady na opravu.

  • V případě neopravitelnosti výrobku za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.

Jednoduché hlášení výskytu závady

V případě, že se v průběhu PPZ vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

Opravíme či vyměníme za nový

V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů a dopravíme Vám jej až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.

Bez amortizace a spoluúčasti

Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte, neboť je kompletně hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.

100% záruka vrácení peněz

V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.

Převod pojištění

Pokud se rozhodnete spotřebič prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.

Informace o pojistiteli

Pojišťovna AWP P&C Česká republika – odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatel služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.

  Jestli-že potřebujete poradit s prodlouženou zárukou, volejte infolinku: +420 326 991 512 nebo +420 733 417 010

 Jak prodlouženou záruku získat při on-line objednávce?

  1. U vybraného zboží si vyberete jednu z možností: „Prodloužená záruka 1 rok“, "Prodloužená záruka 2 roky"  nebo „Prodloužená záruka 3 roky“, které se nachází přímo u zboží v sekci SOUVISEJÍCÍ ZBOŽÍ. Prodloužená záruka se přidá do košíku zároveň se zbožím.
  2. Do kolonky poznámka zadejte datum vašeho narození
  3. Po expedici zboží Vám bude na vaší emailovou adresu zaslána smlouva mezi Vámi a pojišťovací společností.

  

Odpovědi na dotazy získáte na lince zákaznické podpory na čísle +420 283 002 868 . Toto telefonní číslo slouží také pro hlášení pojistných událostí.

Prohlédněte si Všeobecné pojistné podmínky Mondial: Prodloužená záruka

Právní podmínky ke stažení: https://www.allianz-assistance.cz/cz/pravni-podminky

Prodlouženou záruku vám poskytujeme ve spolupráci se společností Pojišťovna AWP P&C Česká republika

 

Potřebujete poradit? 

Jsme tu pro Vás PO – PÁ 9:00 až 21:00 hodin 

SO 9:00 až 21:00 hodin 

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: